فرمت جواز و طرح توجیهی بانکی و سازمانها

فرمت طرح توجیهی و امکان سنجی بانک ملی و نحوه اخذ تسهیلات وام بانکی

فرمت طرح توجیهی و فرمت امکان سنجی بازار فنی مالی اقتصادی طرح های تولیدی خدماتی کشاورزی بانک ملی

فرمت طرح توجیهی و نحوه اخذ تسهیلات وام بانکی صنعتی و معدنی

در حال حاضر بانک ملی ایران زیر نظر بانک مرکزی بعنوان مقام ناظر بر موسسات اعتباری و با بیش از 2657 شعبه فعال در داخل، 14 شعبه فعال و 4 سابسیدری در خارج کشورو 178 باجه مشغول بکارند که باعث شده این بانک یکی از قوی‏ترین مؤسسات مالی چه در ایران حتی در دنیا باشد. (جدول توزیع شعب در سراسر کشور) بانک ملی ایران در حال حاضر با بالغ بر 39 هزار کارمند فعال آماده خدمت رسانی به ملتی است که با همت خود پایه های تشکیل این بانک را استوار نمودند. (جدول آمار کارکنان بانک) بانک ملی ایران بمنظور اجرای هر چه صحیح تر قوانین که با دوصفت بارز و مهم آن وجه تمایز سیستم بانکداری اسلامی و نظام بانکداری در جهان امروز است تعیین حذف ربا از سیستم بانکی و نظام اقتصادی کشور و استفاده از سرمایه های بانک و سپرده های مردم بمنظور رشد اقتصادی برای محرومین و ایجاد عدالت و قسط در جامعه با تلاش کارکنان معتمد و متخصص خود توانسته است گامهای موثر و مفیدی را بردارد.
تسهیلات به طرح کسب و کار
طرح یا پروژه عبارت است از مجموعه‌ای از اجزا و برنامه های اجرایی زمانبندی شده برای ایجاد یک واحد تولیدی (صنعتی ، معدنی و کشاورزی) و خدماتی و ساختمانی با بودجه ای لازم به منظور تولید کالا و یا ارائه خدمات مشخص یا توسعه و ارتقاء آنها در جهت تامین قسمتی از نیاز جامعه (تقاضا) و توسعه اقتصادی کشور.
مراحل بررسی طرح
مراحل بررسی طرح در راستای تخصیص بهینه منابع، برگشت بموقع منابع، کسب سود و اثرگذاری ایجاد واحدهای تولیدی بر اقتصاد کشور، ضرورت دارد طرحهای ارائه شده با دقت کامل مورد بررسی واقع شود و اطیمنان حاصل‌ گردد که : اجرای طرح و بهره برداری از آن از نظر اقتصادی در اولویت‌های تعیین شده قرار دارد و تقاضا برای محصول و یا خدمات مورد نظر وجود دارد . طرح از نظر فنی قابل اجرا بوده و حدود مشخصات اجزا آن متناسب با فعالیت و محصول مورد نظر می باشد و امکانات در نظر گرفته شده برای اجرای طرح در رسیدن به اهداف تعیین شده با بودجه مشخص و زمان تعیین شده از تناسب قابل قبولی برخوردار است. اجرای طرح و بهره برداری از آن از نظر مالی دارای سود آوری و بازدهی متناسب بوده و گردش وجوه نقدی آن برای انجام تعهدات در سررسید های تعیین شده کافی باشد. صلاحیت و اهلیت مدیران و مجریان طرح مورد تائید باشد. جهت تحقق اهداف فوق ، طرحهای ارسالی به اداره کل بررسی طرحها در گروههای کارشناسی از جنبه‌های اقتصادی ، فنی و مالی و عندالزوم حقوقی و ارزی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج حاصل از بررسی ها در قالب گزارشهای کارشناسی متناسب با حدود اختیارات تفویض شده در کمیته‌های اعتباری مرکز، عالی و هیأت عامل محترم بانک مطرح و تصمیم مقتضی اتخاذ می‌گردد.
در زیر می توانید کلیه اطلاعات و فرمت طرح توجیهی بانک ملی جهت اخذ تسهیلات و وام بانکی را دانلود نمایید.
در صورت تمایل به تکمیل فرمت طرح توجیهی توسط مهندسین مشاور پرجیوا، می توانید فرم سفارش طرح توجیهی را تکمیل و یا از راه های ارتباطی در تماس با ما با مشاوران پرجیوا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید