ماشین آلات بسته بندی, ماشین آلات و دستگاه های خط تولید

ماشین آلات و دستگاه‌های بسته بندی مواد غذایی، دارویی، شیمیایی و تبدیلی کشاورزی

دستگاه ماشین بسته بندی مواد غذایی دارویی شیمیایی

فروش انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی

امروزه نقش بسته بندی محصولات در بازار رقابتی بسیار پر رنگ شده و یکی از فاکتورهای کیفیت و تصمیم گیری خرید برای مشتری به شمار می رود. بسته بندی برای محصولات غذایی، دارویی، شیمیایی و … در قدم اول یک پوشش محافظتی است ولی در قدم بعدی یک فروشنده خاموش به شمار می رود که به صورت بی واسطه فروش کالا را به سرانجام می رساند. بسته بندی، اطلاعات لازم و نحوه استفاده از آن محصول را به خریداران ارائه می کند و می تواند یک تصویر ذهنی مثبت یا منفی از برند شما در ذهن مخاطب ثبت کند. پس نوع، شکل و طراحی بسته بندی متناسب با محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بعد از آنکه محصول تولید شد، حتی اگر آن محصول عالی باشد، بدون بسته بندی مناسب تقریبا خریدار چندانی ندارد.
دستگاه های بسته بندی بر اساس ماهیت محصول، فناوری و استراتژی فروش بسیار متنوع هستند. برخی از ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی که قابل ارائه توسط مهندسین مشاور پرجیوا می باشد به شرح زیر است:
-ماشین بسته بندی پودر چای در تی بگ (چای کیسه ای) بصورت 5 در 1 (بسته بندی در لفاف، دوخت نخ، نصب تگ، جاگذاری در پاکت (انولوپ)، بسته بندی پاکت
-ماشین بسته بندی مواد گرانولی (چای و دمنوش گیاهی) در تی-بگ هرمی با دوخت اولتراسونیک قابل اتصال به ماشین بسته بندی تکی یا چندتایی در پاکت خارجی (انولوپ یا پیلوپک)
-خط کامل بسته بندی تنباکوی معسل (بسته بندی در فویل، جاگذاری فویل در جعبه مفوایی، لیبل زنی، سلفون کشی جعبه، بسته بندی جعبه ها در باکس، سلوفان کشی باکس)
-ماشین بسته بندی عمودی تک نازله تولید ساشه استیک پک (مدادی)، ساشه 2 و 4 طرف دوخت
-ماشین بسته بندی عمودی چندنازله (4 تا 12 نازل) تولید ساشه
-ماشین بسته بندی ساشه با شکل خاص
-ماشین بسته بندی عمودی گرانولی
-ماشین بسته بندی عمودی گرانولی پرسرعت فول سروو
-ماشین پاکت ساز-بسته بندی مایعات و نیمه جامدات در پاکت ایستاده (دوی پک یا ساندیسی)

نوشته های مرتبط